Workshop i småbørnskonferencer

Forplejning: Morgenmad  fra kl. 8.30-9.00

Deltagere: Ledelse – meget gerne hele ledelsesteamet – leder, souschef samt afdelingsledere. Pædagoger kan også tilmeldes – dog max 5 deltagere pr institution.

Formålet med denne workshop er at klæde jer på til at få det meste ud af jeres småbørnskonferencer.

Indholdet i workshoppen vil dels være en gennemgang af formatet og dels at give jer mulighed for at reflektere over, hvordan I kan tilpasse og organisere jeres arbejde med og omkring småbørnskonferencerne på en måde, der passer til netop jeres dagtilbud.

Vi skal blandt andet drøfte praksisnærhed, mødeledelse, samt systematik i planlægning og opfølgning.

I vil også møde konkrete eksempler på, hvordan arbejdet med småbørnskonferencerne kan se ud.

Information om arrangementet

Dato og tid Torsdag d. 19. februar 2026 kl. 09:00 til 11:30

Tilmeldingsfrist Onsdag d. 4. februar 2026 kl. 11:00

Sted Frederiksberg-Hallerne
Jens Jessens Vej 20
2000 Frederiksberg

Arrangør

Dagtilbudsafdelingen Frederiksberg Kommune
Tlf. +45 38210115
hach05@frederiksberg.dk

Hop til start tilmelding